Navn:
Sted: Oslo, Norway

Jeg skriver om det jeg tenker på, lurer på, liker og ikke liker. Det går en del i kultur på forskjellig vis.

24.10.06

Strøk og andre gatekunstnere på TV i kveld

Safari har saumfart Oslos gater etter street art verdt å merke seg. Se det på NRK1 tirsdag kl. 22.30.

Strøk er en av de mest kjente her hjemme. Han dukker opp i programmet. Strøk kan du lese mer om her på Graffiti.no. Og her er Strøks flickr-galleri.

Programmet viser også kunst langs landeveien i form av arkitektur på rasteplasser og utsiktspunkt.

Men her er mitt bidrag til dokumentasjon av byens eget språk langs landeveien.

Jeg skal se safari sammen med en venn som også liker street art. Jeg håper programmet er bra.

1 Comments:

Blogger Sometimes said...

Og det var det, synes jeg. Bonus var at space invader var med også med sine små romskip i mosaikkfliser. I Newcastle. Reprise av programmet går lørdag kl. 18.50 på NRK2.

8:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home