Navn:
Sted: Oslo, Norway

Jeg skriver om det jeg tenker på, lurer på, liker og ikke liker. Det går en del i kultur på forskjellig vis.

23.10.06

Se, en maler i aksjon!

Det er selvfølgelig ikke i Oslo. Ikke i Norge en gang.


Langs grensa til Christiania i København er det satt opp et provisorisk finérgjerde og det ser ikke ut som gjerdet et sted i Oslo, som fr.martinsen påpeker står og roper etter maling.

Fyren som maler kunne i fred og ro spre sprayflaskene sine utover og nikket greit til meg da jeg viste at jeg hadde lyst til å ta bilde av han.




Det eneste stedet jeg har sett folk spraye på lyse dagen før, uten at det er et spesielt graffitiarrangement, er inne på gårdsplassen til Hausmania.

Før har jeg skrevet om hvor snevert jeg synes mange tenker om street art, grafffiti og tagging her.