Navn:
Sted: Oslo, Norway

Jeg skriver om det jeg tenker på, lurer på, liker og ikke liker. Det går en del i kultur på forskjellig vis.

22.8.06

Ting som er vanskelig å tenke på

Jeg har utforsket den nye T-baneringen i Oslo i dag. Jeg ble kvalm.

Ikke fordi den var stygg, trang, svingete eller luktet vondt. Jeg ble "verdensrom-kvalm".

Jeg får den urolige og trykkende følelsen i magen når jeg tenker på hvor stort verdensrommet er.

Og der, mens jeg stod på Nationaltheatret stasjon, lente hodet bakover og kikket opp på den blå skjemen for å finne ut hvordan jeg raskest skulle komme dit jeg ville, kjente jeg det.

Dette forstår jeg ikke.

En liten T-banering - så vanskelig å forstå. Tenk det...

5 Comments:

Blogger fr.martinsen said...

Det er ikke en ring heller, det er en sløyfe.

Blir du mer eller mindre kvalm av det?

10:18 p.m.  
Blogger Sometimes said...

Mer. Jeg tror det var det som gjorde utslaget...

10:31 p.m.  
Blogger fr.martinsen said...

Det er en loop!
Det blir man svimmel av.

10:34 p.m.  
Anonymous Cake said...

Jeg liker å lese bloggen din! Når oppdaterer du igjen?

6:51 p.m.  
Blogger Sometimes said...

Hei cake. Hyggelig å være savnet... Blogge-piffen er midlertidig ute av syne, men som du ser er ikke bloggen erklært død. Jeg har fortsatt tanker om en ny blogg-post, en dag...

8:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home