Navn:
Sted: Oslo, Norway

Jeg skriver om det jeg tenker på, lurer på, liker og ikke liker. Det går en del i kultur på forskjellig vis.

9.7.06

Jeg blogger ikke nå

Jeg må bare innse det og akseptere det. Jeg blogger ikke nå.

Solen steker og det er deilig i skyggen. Vinden suser i trekronene og lokker ut. Til et ullpledd på grønt gress. Til et cafebord med gylne halvlitere. Til vannet. Til venner.

Snart er det ferie og dagene blir late. Jeg kan ikke blogge nå.

Jeg skulle blant annet postet flere bilder av hvite smurf-lignende vesner med lilla eller grønne små tårer som er limt opp på Grünerløkka, jeg skulle svart Relax, som lurer på om jeg ikke ser at street-art og graffiti kan være griseri, med en skikkelig post og jeg skulle anbefalt "søte sovesau" til de som har småttiser å legge.

Det får vente.

Når jeg igjen får mer lyst til å skrive og dele enn å oppleve er nok sommeren på hell. Jeg håper jeg kan poste egne bilder av space invader fra Amsterdam og ellers annet snacks.

Hei så lenge!

4 Comments:

Blogger Brage said...

At street-art og graffiti er griseri er jo bare tull. Men hvis man begynner å blande smurfer inn i bildet blir jeg tilbøyelig til å være enig allikavel!

11:55 p.m.  
Blogger jokke said...

hei

det går jo ann å ta med seg bloggen ut i sola....

5:15 p.m.  
Blogger Einar said...

Håper du kommer tilbake når høsten og hverdagen setter inn.

1:11 p.m.  
Blogger Sometimes said...

Så du liker ikke smurfer Brage.... Nei, de er kanskje ganske irriterende, men klistremerkene jeg så ligner bare litt. Du skal snart få se.

Jokke: Det er klart at det går an å ta med bloggen ut i sola, men jeg var sugen på en liten pause. Jeg er litt sånn enten eller. Liker ikke å bare blogge litt.

Einar: Høsten er her nesten og hverdagen slo inn i dag. Her er jeg. Og fortsatt du og ser jeg.

9:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home