Navn:
Sted: Oslo, Norway

Jeg skriver om det jeg tenker på, lurer på, liker og ikke liker. Det går en del i kultur på forskjellig vis.

21.5.06

Naken, jeg? Man er da frigjort!

Når 70 nakne demonstranter klisser seg sammen i protest mot Dronningens gardes bjørne-skinnshatter begynner jeg å lure på om min unnskyldning for å droppe SATS er litt tynn...

Kreativitet og innsats skal demonstrantene på St. Peters Hill like ved St Paul's Cathedral i London ha for.

Men er de totalt uberørt av at de ligger veldig tett til å være så nakne?

Liker ikke pupp-gniss. Jeg har vært støttemedlem i SATS i snart ett år. Sist jeg var der gnisset fremmed dames nakne pupp mot min nakne rygg i garderoben. Jeg har brukt trang garderobe som unnskyldning for å skulke trening siden.

Right. Ser ut til at jeg må finne mindre prippen unnskyldning i framtiden.

2 Comments:

Anonymous saccarina said...

Tenk på hvor lenge de måtte ligge slik før fotografen var sikker på at alle støtende kroppsdeler var skjult. Dette er ikke for nybegynnere i alle fall.

10:37 p.m.  
Blogger Sometimes said...

Helt klart. Det skulle vært en veeeeeldig viktig sak ja, for å få meg med på noe sånt.

7:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home