Navn:
Sted: Oslo, Norway

Jeg skriver om det jeg tenker på, lurer på, liker og ikke liker. Det går en del i kultur på forskjellig vis.

4.5.06

Endelig sommer-feeling

Sol, salt sjø og grillspyd på engangsgrillen. I dag skjønte jeg at sommeren er her! Bildet er tatt på stranda ved Høvikodden i formiddag. Utover dagen ble det så varmt og deilig at lua og jakka til småttisen forsvant.
Vi har ventet lenge nå, men tålmodighet er tingen... I dag bikka gradestokken nesten 20. På TV så jeg unger i Oslo som gikk og gravde i vannkanten i bare underbuksa. Småttisen kan bare drømme om det foreløpig, men det nærmer seg...

Saltvann er en vinner når det gjelder å skape god sommerfølelse. Jeg må til vannet, kanskje aller helst ut i båt.

Disse folka har skjønt det, de lå og duppet utenfor Hennie Onstad kunstsenter i 11-tida. Heldige seilere selv uten vind...