Navn:
Sted: Oslo, Norway

Jeg skriver om det jeg tenker på, lurer på, liker og ikke liker. Det går en del i kultur på forskjellig vis.

7.5.06

Blogging og soling

Jeg startet denne bloggen friskt med ambisjoner om å bli modig og oppmerksom. Men det er vanskelig og så kom sola...

"Hvis jeg skriver tvinger jeg meg selv til å legge merke til ting og bestemme meg for hva jeg mener", tenkte jeg. Men det er ikke så lett.

Jeg blir litt engstelig av å tenke på denne bloggen.

For hva er viktig og interessant nok for en blogg?! Og av alle fenomener og problemstillinger, hvorfor skal jeg bruke tid og krefter på akkurat dette...?

Hva har jeg prestert til nå? Små notater om leverpostei, Mette-Marit og sol liksom, hva skal det forestille.....

Jeg kjenner jeg blir ukritisk kritisk, og tar meg i det.

Sol på skinnet og i sinnet stimulerer mer til å la kroppen, inkludert hodet, hvile i vater enn å formulere setninger med tastatuert. Men skal jeg komme noen vei med dette utviklingsprosjektet må det skrives noe, også på slike dager.

I løpet av et par dager skal jeg skrive et ordentlig innlegg om et skikkelig tema som opptar meg. Jeg må bare ta noen flere bilder først.

2 Comments:

Anonymous Iversen said...

Jeg la merke til at jeg plutselig ikke turte å MENE noe lengre, etter at jeg startet bloggen min. Jeg er egentlig veldig glad i diskusjoner, til og med av den helt kranglete typen, men kjenner at jeg ikke orker å stå på barrikadene for noe rent skriftlig.

Og dette var en kommentar i serien "nesten relatert til innlegget man kommenterte"...

11:22 p.m.  
Blogger Sometimes said...

he he... du mener da både det ene og andre. har du kommet over det?

9:17 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home